Monday, September 14, 2009

;)

Tak semua lahir sempurna
Tak semua lurus jalannya
Bermulalah cerita yang dijadikan cerita
Dengan izin Yang Maha Esa
wujud aku cinta dan cita
Segala yang ada bermula dari Maha Esa
Aku akui ada langkah serongku taklah hasratku setajam itu
Yang amat ku risau lidah hujan di banjiri
Fitnah melilau-lilau
Tuhan lindungilah dia dari kata jahatnya itu
Doa-doa dipohon sentiasa setiap masa
Ampunilah dosa-dosa semasa laluku ke sana
Dewasakan pemikiranku yang tak semegah mana
Salah silap ku berkarya tak pernah ku salah guna
Kau Yang Maha Satu


***Dan apabila hamba-hamba-Ku bertanya kepadamu (Muhammad) tentang Aku, maka sesungguhnya Aku dekat. Aku kabulkan permohonan orang yang berdoa apabila dia berdoa kepada-Ku. Hendaklah mereka itu memenuhi (perintah)-Ku dan beriman kepada-Ku, agar mereka beroleh kebenaran. (Al-Baqarah : 186)***

6 comments:

fishies said...

"Dengan izin Yang Maha Esa
wujud aku cinta dan cita"

semoga berjaya dalam pencarian~

Muhammad Khairi Bin Roslim said...

pencarian??huhu

fishies said...

pencarian cita dan cinta~

Muhammad Khairi Bin Roslim said...

waa2..bunga2 je ayt skg ;P

fishies said...

tak bunga2 pun,
direct je ayat tu

apa2 pun..

semoga berjaya~

PrInCEssPInK said...

da nmpk da clue khairi skg ni..

huhu..byk bab~bab cintan~cintun ni..

(^v^)uit~uit!!!..

cayouk~cayouk!!